onsdag 2 december 2009

DAGENS KLOTTER 23 - Onefm, städning och ryggont!

Heeeeeeeeej!
Sitter just nu och avnjuter ljuv musik ifrån Onefm.se, min favoritkanal just nu. Grabbarna där är för mysiga och roliga...lite specifika sådär. Igår såg de iallafall till att jag fick hela bostaden advents städad, till ljuva toner. :-). Nya gardiner i kök och tv-rum och putsade fönster, diskat, tvättat och skurat. Det ni! :-) Men det känns i ryggen idag så jag skulle behöva lite massage. (Någon frivillig????) *ASG

WIDGETS
Vidare letar jag lite widgets och funderar på ny blogdesign..såå... spännande spännande , kom gärna tillbaka och kika om ett tag så får ni se om det blir någon ändring.

VOVVEN
Jag skall nu troligast snart få komma iväg med vovven för undersökning, hans allmänna tillstånd ser ok ut men han besitter samma problem som tidigare. Fast, han blev så otroligt lycklig över första snön att han hoppade runt som en valp. Har alltid hatat regn men älskat snö. Han är den goaste vovve i världen och jag älskar honom såååå mycket. Vi får se hur det går för honom.

Stora kramar till alla läsare..
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER