lördag 17 januari 2009

Fred I Världen, "Strimma Av Hopp"





Hej
Fred i världen är något vi alla önskar och det finns oändligt många olika saker vi kan bidra med för att en dag nå dit. Alla kan bidra med sin del - oavsett ursprung, oavsett kön och tillsammans kan vi nå vårt mål. Fred.

Skriver igen med ledning av ett världs musik projekt vi arbetat med under en längre tid. Projektet baseras (enligt Songweavers.com) på Mr Shimon Peres dikt "Ray of Hope". Vi artister har samarbetat för fred i världen via musik och en bas version av låten har gjorts. Artister har antingen gjort sin version av basversionen eller skapat en helt egen version. Texten dock densamma.

Jag är en digital musikskapare, sångerska och låtskrivare och har gjort den svenska versionen "Strimma Av Hopp" och en annan version på engelska.

En snabbversion av Cd:n gavs först ut med 12 artister involverade, därav jag själv.(Proud, Proud :-) Original Cd:n med 29 olika artister kom ut senare. Jag är mycket stolt att få delta i detta projekt och att nedan få delge länken till att beställa Cd:n. En internationell variant planeras att ges ut i Februari 2009 där vår svenska version kommer med.

Vi har nu uppmanats, med ledning av det stora världs pressuppbåd det varit online, plus annat medialt intresse, att kontakta alla tänkbara intressenter för att sprida budskapet "Ray Of Hope" över alla världsdelar.





För Radiostationer att ladda ner:

RAY OF HOPE - MIN ORIGINAL VERSION (ENG)
Kontakta Mig, nerladdning ej möjlig direkt på sidan medan försäljning pågår.


RAY OF HOPE (STRIMMA AV HOPP)


MIN SONGWEAVERS SIDA


Beställa Cd:n Ray of Hope

Mvh
Sivan,

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER