fredag 16 januari 2009

Morgon Stund Har Guld I Mun



GodMorgon!
Sitter här klockan 04:59 och avslutar mitt arbete som under natten bestått i att polisha denna blogg lite :-) Är inte det minsta trött och har precis svept en Valio youghurt shot! :-)

Igår provade jag skapa lite ny musik, och det gick sådär. Jag har varit lite lack senaste tiden så inspirationen har saknats en aning. Men vänta...den kommer alldeles säkert tillbaka. Jag funkar så här, ibland är det helt kört att skapa nåt alls, medan andra dagar kan idén till en låt vara klar på en dag och sedan återstår naturligtvis noter eller musik på beats, text och sång.

Önskar alla en god fortsättning på 2009 och att detta är blir ett kanonår! Pssst...såg min favorit i Sverige just nu, Kevin Borg, i Lets Dance publiken tidigare igår kväll . Han är makalöst fantastisk som artist.
Kraaaam på er alla o tack för att ni besöker mina bloggar och hemsidor. :-)
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER