tisdag 22 februari 2011

DAGENS KLOTTER 51 - KÄRLEEEEEEEEEEEEEEK!

Hejsan alla!

Detta år 2011, ska baske mig bli ett kärleksfullt år, iallafall för mig och mina närmaste. Man måste TRO att det ska komma något om nåt ska hända. Dock verkar vägen fram till detta bli oerhört lång. Jag är så trött på allt negativt, all negativism och alla sorger i världen. Jag vill att alla djur, alla människor ska ha det gott och bra, men desvärre ser det inte ut så i verkligheten.

Dock kan man försöka se solen i sitt eget lilla perspektiv, och försöka via hoppet finna någon form av väg fram till det man vill se. :-))))) Vi får väl se vem som ska grunda min kärlek....;-)

VÄGRAR ATT HELT LÄGGA MIG NER OCH "DÖ" INVÄRTES.

Psst, kommer från idag prova lägga ut en del inlägg här ifrån facebook

Kramar till alla!! (Fick precis besök av en kompis, skriver mera senare...)
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER