torsdag 28 februari 2013

El chocker?

Jag misstänker att jag får hemlig strömbehandling , vaknar med kramper i armar och ben ofta, under dagtid och nattetid ibland också vid levern, den arean

Senast för 5 min sedan kä ndes det torrt vid leverrns område, jag är skakis, och svag i benen.

Jag har gyn besvär, det bränner och sticker, har tagit upp att jag vill till gyn men inget händer.

Torr i ögonen varje dag

Idag har de snackat om mrsa bakterier här personalen....

Kanske dags att 'veta hut' och acceptera det bakomliggande. De vill ha bort min naturliga del av aggressioner, alt preppa mig inför rättens ledamöter så jag ska bete mig illa, för att bli fortsatt inlåst

Men se det ska sivan stoppa, jag kommer
Sjukskriva mig, d v s säga att jag inte orkar med..... Sen gott folk...demens som är ett resultat av att man bränner bort fett, är inget för psyk.....

Jag har sagt och tänkt förut att jag med ledning av ryggen om jag ej får behandling, kommer i behov av hemtjänst, inget annat

Den som nu 'vet' vad jag tänker baserat på min idé, är sadist
Och kvinnohatare

Kan någon ringa efter stöd

Jag vill bara hem hem hem

/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER