onsdag 27 februari 2013

Suck dags igen.....när fattar dom?

Som alla vet är jag frisk, sökte hjälp via vanliga akuten för hjärtrusning, hamnade tack vare ett boende problem , i en sits att en läkare ansåg att jag inte kunde ta rätt på mig själv, på kurator sidan.....

Detta slutade med en inlåsning på psyk, lpt, suck.... Ja mina fans, hur länge ska jag behöva kämpa? Jag hamnar i ett boende problem och blir behandlad som en störd patient

Sivan återkommer efter de förhandlingar som måste till för att få en bostad i Östersund. Tack gott folk

Har nyss fått tillbaka min telefon....efter cirka 14 dgr utan....

Kram polis Pxxxx den långe på besök hos mig förut, jag gillar dig sedan länge. Andxxxx el Pxxxr ska du heta, du visade mig ett överklagande.....cendre, blå ögon, lång, smal, vågigt hår. Kortklippt.

/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER