måndag 4 mars 2013

Carpe Diem, att fånga alla härliga dagar

En grå morgon i Östersund. Trist men jag ska gå ut och gå som vanligt. Det har jag ju gjort senaste åren, d v s närmare bestämt senaste 1 och ett halvt åren....

Motion är livet, även om vissa provar sabba det för en med olika saker... Jag bryr mig inte. Inte alls

Bara saken att prova få en person att ligga inomhus är sjukt! En person som själv behöver vård. (Hoppas bara det är rätt person jag fått info om, och att info givaren talar sanning....)

Jag är så besviken på den här mannen, han ska ha sagt så mycket senaste tiden, och det finns förvisso en del tvivel från min sida men eftersom att andra verkar så säkra om vad denne sagt och gjort så.....ja man tror ju på det

Tyvärr, kan jag ännu inte säga vad

Alla ska veta det att inget stoppar mig om jag vill utföra något. Folk vill se mig som jag ä r, d v s mitt rätta jag. Det tänker jag fortsätta med

Dessa neverending tester kommer mig upp i halsen, jag skiter fullständigt i dom och samverkar inte längre.

Nej, nu ska jag fånga dagen, så carpe diem gott folk. Rasa eller höjas idag, ut ska jag!

Kram till min Goa karl,
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER