måndag 4 mars 2013

Test inlägg avseende kapning av nätet

Två stycken ekg tagna senaste månaden, allt friktionsfritt, d v s ok. Motionen har givit resultat :))) allergin kvarstår som vanligt men har tagit lite allergi medicin som motverkar svullnaden. Jag har ont i huvudet, det spränger och värker, trycker . Yr i huvudet och ostabil på benen. Jag vet inte varför jag blir så sjuk på sjukhus jämt. Alla har väl sett vad jag springer lätt annars. Hela stan vet att jag tränat i ett och ett halvt år, cirka 40 till 50 min nästan varje dag i veckan för att gå ner i vikt lite till

Jag vill ner 7 till 8 kg till sommaren men det är ngt som stoppar upp. Förbränningen funkar inte lika bra som vanligt.....

Måste söka hjälp tror jag

Musiken kommer snart igång igen fans, jag har köpt en spriller ny dator och ska snart börja producera digitalt igen. Som alla vet, har jag inte några studio inspelade låtar ännu. Men jag försöker att skapa så bra kvalitet som möjligt

Http;//soundclick.com/sivan , senaste åtta nio låtarna är relativt nya, under 2011 och 2012.

Snart back on track igen.
Jag är sååååååå glad för min dator
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER