lördag 31 oktober 2009

DONATION & IDEER6 - NY ÄGARE SÖKES TILL ZACKO

Hej all bloggläsare!





Zacko och jag söker nytt hem till honom. Ni som följt bloggen vet att Zacko ännu är sjuk och måste till veterinär, samt att vi samlar pengar till detta via donationer, eftersom jag inte kunnat uppnå en respons inom det sociala. Jag ahr förklarat att jag inlusive 2 barn blir sjuka i förkylningar, blödande näsor, blödande öron, astma liknande andnöd, svällda magar m m men inte...

Man kan undra (jag sade UNDRA nu) om de väntar på att en katastrof skall hända eftersom man skickar oss vidare till Miljö & Hälsa på kommunen. Visst, vi har med all sannolikhet mögel eftersom det ligger mögel i badrummet men frågan är ju om man vill tillstå detta och hålla sig till sanningen eller om man vill bortse ifrån det? Det får vi se när proverna kommer. Mig veterligen föds inte hundar med svampangrepp i kroppen orsakat av mögel i bostäder, heller inte med bakterier. Zacko har heller inte det närmaste året varit i kontakt med någon hund alls....så nu får vi se vad han lider av. Han ahr iallafal haft staffar i öronen tidigare.

NÄR HAN BLIR FRISK
Såå..när Zacko är frisk vill vi söka ett hem till honom på landet, helst utan små barn (0-10 år). Detta för att barnen tar tid och Zacko är den som behöver Er tid. Jag kommer ta ut samma summa pengar som jag gav för honom, dessa pengar skall jag köpa saker för åt honom att ta med till sitt nya hem. Den summan är inte stor om vi pratar hundkostnader.

Så ser våra planer ut.

Så du som är intreserad inom Jämtlands området, hör gärna av dig till oss snarast:







Siv Boström
070-2100136

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER