måndag 18 januari 2010

DAGENS KLOTTER 43 - Fortsatta trakasserier...

Hiya Folks
Sitter och lyssnar på Onefm.se, finns alltid nåt intressant och lärorikt att höra på ...hrmpf..
Hur är det efter helgerna? Själv har vi ju som Ni vet varit till veterinären
med hunden och fick special shampoo, "special foder" och öronmedel...

I början gick det bra men efter ett tag började hunden lukta så  illa,
öronen luktade samma som fodret! Min dotter kunde inte andas av lukten...
Han har iallafall tålt äta foder från vissa
leverantörer tidigare så detta är mycket märkligt...mycket..

Verkar som om (JAG SADE "VERKAR" SOM OM) vi inte får någon hjälp där heller.
Fattar egentligen inte vad man väntar på, kan det vara att jag skall
lämna in.. av alla bakterier vi blir pådragna från någonstans..?

Och all metall lukt i kranarna i vattnet , träbitar i min och andras cigaretter, och alla störningar i huset..vi HAR kollat detta och faktum är att vi fann detta!
För detta är inte normalt..
Hunden var HELT luktfri förutom öronen innan han började med fodret.
Ingen har haft problem med att röka eller dricka vatten tidigare....och skulle Ni se avloppet jag rensar skulle ni spy, alldeles svarta lager med en massa, kanske metaller...

Ja suck, var någonstans i världen beter man sig så här?
Tål man inte att folk går ut med saker offentligt om hur man har blivit behandlad tidigare år... Demokrati?
Så man protesterar genom att "ge igen" eller försöker visa i praktiken vad ex. jag kanske en gång i stridens hetta
uttalat....? Detta är en f r å g a....INTE ett påstående, och I N G E T jag VET säkert om. OBS OBS!

Överallt idag behandlas jag och familjen konstigt. ALLT verkar så jobbigt och oftast gör man fel på en del myndigheter med mina handlingar i början m m. Varför?? Ingen har sagt att myndigheter HAR gjort saker emot oss som är felande utan anledning, det enda jag har sagt är att det K A N vara så tidigare, för att man retat sig på mig för att jag kan känna av vad folk ska göra emot mig redan innan de gör detta, och sedan opponerat mig.. "Synsk"?
Men det är klart...man tolkar ju saker såsom man vill..och hur vet man allt om oss? Avlyssnad? Enklast att bli av med mig, eller hunden först, för sedan ska
ju jag enligt uppgift jag hört på "avgiftning"!!!!!  

Ehhh? Jag har ALDRIG frivilligt tagit en drog, har inga alkohol problem...inga andra problem med gifter eller mediciner. Äter naturmedel ibland. Måste vara någon fantasifull människa som avlyssnar oss isåfall för allt vi skojar om i bostaden kommer av någon konstig anledning sedan ut offentligt på olika sätt, och på ett sätt som fått folk att tro att det vi skojar eller skämtar om är allvar ifrån vår sida! Ehhhhhhhh? Ska man skratta, eller gråta?
Iallafall kommer jag inte acceptera detta mycket länge till utan kommer vidta åtgärder!

LIVET KAN INTE BLI NORMALT..
En del av vår vardag, helt enkelt....men dum i huvudet får man mig aldrig klassad som. Jag har blivit tillräckligt klassad som felande här i Sverige...det började redan 2005 då jag fick göra om en uppgift på universitetet 11 gånger för att slutligen lämna in samma svar som i inlämning 1! Ren psykning. Man tyckte jag skulle vara tacksam för att få betyget "G" fast jag haft MVG förut i det mesta, sedan har det bara rullat på...

Min flicka gick upp en klass för att hon var så duktig i skolan...nu fick hon gå om klass 9 och man har betett sig väldans konstigt i skolan med missade saker m m...men... men...
Huvudsaken VI vet vad vi kan och inte kan...och...det märks väl ganska väl i det jag skriver hur det ligger till.

Det hjälper inte att man inte hjälper oss i sjukvården eller i hund vården. Kanske man ska sluta nu och inse att det inte spelar någon roll om man utsätter mig för
det jag delvis trott att folk gjort mot mig tidigare, när mycket negativa saker hänt min familj. Jag förstår varför man gör detta.. men eftersom jag inte är mental sjuk
så behöver jag ingen hjälp, jag behöver bli lämnad i fred, få lite värme och omvårdnad så upphör allt detta. Jag tror hellre vi flyttar härifrån om detta är möjligt snart. Många har hållit med mig och börjar inse att det sitter några ,mycket känsliga människor som rider på gammal ost så att säga, d v s fortfarande tror att jag har de åsikter jag kanske hade under 2002/2003, och vad f-n ska jag inte kunna tycka vad jag vill?
Suck...jag bara undrar...tänker man på barnen? Och hur långt har man spridit detta om vår familj? Hur sjuka ar de som skapat detta rykte??

Sluta nu Ni som agerar...det är ingen ide. Ingen hotar mig.

Tjingeling peeps...
Sivan

2 kommentarer:

Tjoffsan sa...

Jag slank in på din blogg av en slump. Det låter som om du känner dig förföljd och bevakad? stämmer det?? Vem skulle utföra denna förföljelse och bevakning isåfall.

Sivan sa...

Som svar på din fråga måste jag börja med att fråga om du är insatt och har följt bloggen sedan förra året? Det finns massor av saker som hänt och jag kan inte svara dig korrekt annars. Men...ja...inte bara jag utan även ett av mina barn känner sig störd i boendet, där man bankar, slamrar, springer i källaren, drar pinnar efter metallräcket medan man går nerför trappan för att störa om nätterna, knäpper i väggarna m m. Beter sig mentalsjukt helt enkelt. Vi är flera grannar som hör detta kontinuerligt men värden vägrar göra något. Dessutom har vi en "drottning" i vår trapp som kan göra vad hon vill medan värden skyddar hennes ageranden genom att inte ta till sig vad som skickas in i form av klagomål.


Listan är lång..till detta kommer personliga trakasserier och speglingar av våra liv på vissa sidor på internet. Det vi gör, gör andra likadant. Har jag ex, ätit pannkaka och skriver ut detta så är det till 99.9% alltid någon annan som gör detsamma, och det behöver inte vara den klassiska Torsdagen i veckan för då brukar folk äta pannkaka, utan det kan vara allt allt allt från himmel och jord som vi gör, vilka produkter vi använder m m som på något sätt kommer ut, och andra gör precis likadant, och då menar jag precis lika. Det är alltså inga tillfälligheter detta...och detta utförs av kända och okända personer men eftersom vi ligger på nätet så vill inte jag uppge namn på de jag misstänker ligger bakom detta

Men, vi försöker ignorera allt detta och det funkar ganska bra. Vi sätter ett motljud när det spelas på högsta volym i kåken dagligen...genom att höja vår tv/radio, hörlurar om natten, öronproppar, andra saker. Det finns inget annat att göra tyvärr.. Vi har också massor av inspelningar Video och Ljud som bevismaterial för man kan ju enkelt bli psykförklarad om man påstår att folk förföljer en...

Något mera du känner att du vill fråga om? :-)
/Sivan

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER