söndag 27 november 2011

Advent 1 (2011) imorgon :-)))

Hej alla advent firare


Kvällen har bjudit pa nedladdningar av en del Linux operativ system, ska prova ut en del har jag tänkt. Ocksa planerat in ett julbak med glutenfria lussebullar imorgon, far se om jag kan efterleva detta, haha.....(zzzzz....zzzz......zzzzzzzzzzzzzz :-) Ska ocksa bjuda nagon pa middag här,om det gar, innan jag planerar aka....


Kvällens grogg: Grönt te i massor :-) Behöver rensa systemet ifran diverse...
Kvällens maträtt:  Arets första Janssons! Wohooooo :-)
F ö, smider reseplaner med in bästa vän Stefan, kanske Spanien eller Italien, vi far se, annars far jag välan resa själv. Folk här kommer aldrig ändra asikt om mig vad än jag gör sa, schwissssssss, on the air, to the freedom and a new life. Must be best. For all.




Kvällens lat maste bli.....:



FOR LITTLE "OLD" ME






Önskar alla en fin advent imorgon, och behall smilet folk, le och du far ett leende tillbaka :-))))))))
Manga galna advent Kraaaaaaaaaaaaaaaaamar
(When I am at my best ;-)
/Sivan



Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER