fredag 25 november 2011

DAGENS KLOTTER 56 - EN UNDERBAR DAG! :-)))

Hej alla
Skriver pa svenska även om jag saknar vissa bokstaver. Vilken underb dag, tacksam för att jag lever idag :-) bantningen gar förträffligt allti nagot, hahaha. Hat tappat cirka 15 kg nu och mera ska det nog bli, ska försöka iallafall. Fortsätter mina promenader, dagligen, runt 30, 45 minuter.

IDAG  ÄREN KUL DAG, har sett världens snyggaste polis...haha... wohoooo ;-)))säger inte vart men delar gärna med ig av mina "freak outs". Man fyller ju snart 47....sa det är bäst att passa pa att leva....kika gar ju alltid ;-)))) Kram ;-)

Imrogon planerar jag att ga ut pa krogen, se mig omkring lite, man är ju singel (iallafall in real, lol). Försöktna dottern idag men hon är säker upptagen med alla sina kompisar redan.

Har f f ont i ryggen och nacken, denna förb...laptop som jag maste böja mig ner för att se texten pa skärmen för....bättre med en staionär dator känns det som om.

F ö , har varit pa Ö&B och köpt en städmopp, och lite vitaminer, sköööön promenad.

DAGENS VAL AV MELODI MASTE BLI....;-)

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER