lördag 12 december 2009

DAGENS KLOTTER 34 - Anna Anka, en underbart ärlig människa

Anna Anka, den ratade, älskade, snygga, sexiga kvinnliga atleten. Många älskar henne och hennes ärlighet. En del ratar henne för att hon bara är "för mycket". Tjaaa...man kan ju inte älska alla..

Jag tycker så här, i början när jag kollade hennes program på tv tänkte jag att kanske det vart lite FÖR mycket av det goda, d v s att vara så ärlig/rättfram offentligt. Men efterhand har jag lärt mig att inse att det är ett faktum att Anna Anka talar sanning
Det som övriga inte vågar säga rent ut, det säger Anna.

Själv trodde jag att jag var en mycket rätt fram person, men jag tror jag får backa här......*fniss*. Iallafall tycker jag hon är otroligt skön, verkar ärlig och förnuftig. Hon ser bra ut och har pejlat in hur att klara sig i det hårda USA klimatet. Hon har verkligen rätt i att de äter upp folk utifrån och in om de inte kan visa upp en tuff attityd. Idag gäller att plocka för sig och att kunna svara för sig.

En smart tjej, helt enkelt (även om hennes ord svider en del gånger :-)

GOD JUL ANNA ANKA!


Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER