fredag 25 december 2009

DAGENS KLOTTER 38 - En underbar jul!!

Hel alla jul firare!
Vilken underbar julafton vi har haft här uppe i Jämtland!! Mycket snö och alldeles vitt på marken i tjocka lager. Träden är fyllda lagervis med snötäcken. Vi har alla ätit gott och proppat magarna fulla med läckerheter såsom varmrökt lax, sill av alla de sorter, leverpastej, kalvsylta, kalkon skinka, janssons frestelse, med mera...Mums!

Igår kväll efter maten samlades vi alla i familjen och sjöng karaoke, faktiskt fick man höra sin mellersta dotter sjunga också. Väldans roligt!

Jag fick sedan prata med min äldsta dotter och mitt gulliga barnbarn Mehdi, min lilla solstråle. Han är alltid så gullig. Mommas goknul. :-) Hoppas jag får träffa dem snart igen.

Veckans artist kommer snart inom några dagar, känner att jag vill fira jul nu och bara ta det lugnt.

Glöm inte besöka min jul dekorerade intro sida på min hemsida och lyssna på senaste Enigma stilade power balladen Up Side Down!! En kollaboration mellan mig peter från Beligen och Allen ifrån Ryssland.
http://sivanto.se Ni kan också lyssna på låten här i bloggen eller på soundclicks spelare här i bloggen.

Önskar er en fortsatt trevlig jul helg.

Kram på er alla från oss alla!!
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER