fredag 4 december 2009

DAGENS KLOTTER 24 -Animation och radion om sexlust

God Dag Mina Läsare & Fans

Idag vaknade jag i 6 tiden (i vanlig ordning 8 numera) Kollade lite tv, nåt veterinärprogram som jag gillar skarpt.

Sedan har jag städat lite, varit ut med hunden och sitter nu med att animera bilder, faktiskt väldans roligt och avkopplande.

Samtidigt lyssnar jag naturligtvis på Onefm.se, ganska intressant ibland. De tar bland annat upp i sin snabbreklam om att inte ha någon sexlust. Ja, det har alltid sina förklaringar om man inte har det. Det är liksom inte något man föds med, eller någon slags personlighet, eller nåt man "fått för sig". Men det är klart, många män går säkert i sin enfald och tror att de är Rambo eller oumbärliga nedanför jeans linningarna. :-P

Om jag överhuvudtaget skall våga tala för kvinnorna så är det ju så att antingen mår man dåligt för att man inte gillar sin partner, har varit med om något traumatiskt såsom våldtäkt eller pedofili, eller så har man fysiska problem såsom exempelvis hormonrubbningar. Hormonrubbningar är inte roligt... Det är vetenskapligt bevisat att de som lider av vissa hormonella besvär får liten eller obefintlig sexlust. Det är alltså inget man kan rå för

Män? Tjaa...jag har faktiskt aldrig hört en man, eller känner en enda, som inte har haft ett sexbehov, men vet att prostata problem kan orsaka minskad lust. Det brukar oftast vara tvärtom. Är det någon som vill veta mera om det här så vänd er till sexolog Malena Ivarsson, kanske skulle vara nyttigt för alla fördomsfulla karlar! :-)

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER