torsdag 5 november 2009

DAGENS KLOTTER 1 - Lyckan var kortvarig...

God morgon allihopa

Lyckan med att grannarna hade slutat banka i väggarna var kort. Igår kväll klockan 00:30 var det färdigt igen. Jag förstår bara inte hur man kan vara så jävlig emot en barnfamilj. Jag och mina två döttrar ligger och sover, de försöker för att kunna ta sig till skolan. Min tonåring blir irriterad på mig för att jag reagerar på störningarna och vi kan inte leva normalt.

Grannen ovanpå verkar lida av överkänslighet och försöker reta upp mig och barnen genom detta samt att titta argt och irriterat på barnen i trapphuset. HUR kan man ge sig på barn? De måste verkligen ha en skruv lös....

Några av de övriga grannarna har också fått klagomål av denna familj och vi störs aldrig av dom andra och heller inte dom av oss hitills iallafall. Visst hör man att folk spelar men det tycker jag bara är roligt, att folk lever lite (när det handlar om beteenden inom ramarna iallafall).

Att komma ner till oss för 2 dagar sedan klockan 18:30 och klaga på våran radio, det tog priset tycker vi.

A good day for everyone :-D

/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER