fredag 20 november 2009

DAGENS KLOTTER 13 - Köpte Kalkon - fick IDOL upplevelse!

Hej all bloggare, vänner och bekanta
Idag var jag ner på hemköp i Östersund oh skulle handla upp lite, äntligen kom min "lön" som sjukskriven :-P.

Medan jag bökade mig igenom grönsaks disken funderade jag på vad jag skulle handla till middag idag. Min ena dotter gillar pizza så jag tyckte det kunde passa. När jag lagt i alla varor jag skulle ha, så såg jag plöstligt ett erbjudande som fick mig att skratta, men faktiskt att köpa! :-)

Lithells produkter, skinka, prickig korv, och kalkon. Köp 3 och du får Idol Videon från 2004-2009 på köpet! Visst! Jag funderade ett tag och sedan slog jag till.




Se vad mycket man kan uppleva på Hemköp en helt vanlig Torsdag...:-)Man behöver alltså inte gå till Willys för att uppleva en livs historia (Reklamen på Tv)

/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER