söndag 22 november 2009

DAGENS KLOTTER 16 - Ny kollaborations låt m m

Vänner och Fans
En mörk och trist Söndag. Idag har vi ätit bakpotatis och pinnkorvsröra, till detta coca-cola oh grönsaker.

Det har konfunderat mig under nattens arbete hur många som helt enkelt lägger ner halva sitt liv på att förstöra för andra människor. Det måste vara en allvarlig psykisk sjukdom man har när man inte kan sova på nätterna för att man istället sitter och lägger ner sitt egna viktiga liv på andras olycka. :-PPPPPP

Det jävliga sådana här gånger är att ibland stöter man på vissa personer som kan läsa vad man gör, på förhand, och hur falsk man egentligen är som människa. Ja, suck, vad gör man inte för pengar eller ära? Jag är då lycklig att jag inte behööver lägga ner hela min själ i andras liv utan sköter mitt. Jag inte bara skriver det utan jag gör det verkligen också. D v s sköt dig själv och skit i andra (med det menat att man skall bry sig om andra men inte lägga sig i för mycket av vad de gör i sitt privatliv!)

Det finns också vissa som inte kan sova om nätterna för att andra lyckas med saker, man gör verkligen aaaaaaaaalllltt man kan för att sabotera, allt ifrån att underliggande anklaga dem för psykisk sjukdom till att prova kränka dem. Men, alla vet ju redan att det då är den som utför detta, oavsett syfte, som egentligen behöver hjälp.

Nej, se falska människor har jag alltid haft svårt med och jag räcker gärna ut min tunga online åt sånna!!! :-PPPP

NY KOLLABORATIONS LÅT, UPSIDEDOWN!!!
Ha en härlig Söndag och glöm inte kika in på songweavers.com (min privata sida) och lyssna på senaste kollaborationen som jag haft med en kille från Belgien och en annan ifrån Ryssland. Låten kallas Up-Side-Down. Direkt länk nedan. För er som inte ser min sida, uppdatera sidan en gång till så kommer Ni direkt till mitt lilla krypin på songweavers. Jag är förresten s k Featured Member där just nu, och finns alltså på framsidan. :-)




Många varma kramar till alla som läser min blogg och lyssnar på min musik
http://songweavers.com/user_show_page.asp?member=Sivan
:-)
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER