söndag 15 november 2009

DAGENS KLOTTER 8 - En vanlig söndag

Hejsan allihopa!
Idag har varit en slapp och städdag, jag har moppat och lagat mat, varit och handlat lite fil och mineralvatten m m på Hemköp. Jag var också ner i källaren och sökte reda på lite flera stearinljus som bara är ett måste i höstmörkret. Om inte annat för att finna stämning.



Har också varit riktigt mammig idag och bakat kokosbollar igen, uschijameja vad gott det var!

Jag och min 12 åring kikade sedan på en film på 5:an och nu har jag loggat på för att kolla email och skriva lite blogg.

Har tänkt mig att lägga upp filmklippet med dansen i ett separat inlägg lite senare ikväll, måste checka den lite först. Dock, för er nyfikna så lade jag ut den på facebook igår via youtube. :-)

Östersund har höst väder idag, 4 grader varmt! Skönt att vintern dröjer lite, samtidigt som det är mysigt med ett tjockt täcke av snö. Iallafall att se på.

NU ska jag surfa vidare...vi ses
Kram på er alla,
Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER