måndag 30 november 2009

DAGENS KLOTTER 22 - En härlig avslutning på 1:a advent

Hej alla!
Ääääntligen skriver jag lite blogg, ska jobba lite lokalt nu så här i natten. I natt var inte meningen att vara uppe men har vart lite dassig, mått piss helt enkelt idag, så jag har sovit trots att jag sov natten innan. Har laddat upp lite advent bilder på facebook för den nyfikne...

Dagens magstillare: Bakad potatis och tonfisk med morot/vitlök/salsa sås blandning. Dryck CocaCola. :-)

Nu är det iallafall slut på friden, grannen har kommit hem! Puuuust...! Jag trodde äntligen de hade flyttat. My God, jag ska be till Gudarna fast jag inte är aktivt kristen, att de skänker lite mercy till mig och skickar de där vidare för utbildning någonstans i hur att vara.

Många kramizar till mina läsare
/Sivan

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER