onsdag 18 november 2009

DAGENS KLOTTER 9 - Min sjuka hund Zacko

Hej
Idag har varit en lite tråkig dag, är lite ledsen för att jag inte kommer iväg snabbare till veterinären med min sjuka hund. Jag har en donations förfrågan på min hemsida, för att kunna ha råd att genomföra detta. Så för er som älskar djur och känner med er att ni vill donera en summa (allt välkommet!) så är jag och Zacko glada.




Vi vet inte säkert om det är möglet som gjort honom sjuk och sedan att han sprider detta till oss genom pälsen till lungorna, vi är ofta sjuka och som jag skrivit om tidigare så fann man mögel iallafall i avloppsbrunnen. Jag har svårt att andas ibland och svårt att gå uppför backar ibland också, har aldrig varit med om det förut. Hostar upp en massa slem med bruna prickar i men det verkar inte som jag får något gehör inom sjukvården! Man finner INGENTING. Man finner INGENTING här hemma heller enligt hyresvärden....förbaskat konstigt....

Inga kommentarer:

SAMLA POÄNG OCH KVITTERA UT PRESENTER